Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Tot hoe laat kan ik inchecken?
Is er een restaurant?
Zijn er koffie en thee faciliteiten en een koelkast op de kamer?
Is er een lift?
Kan ik fietsen huren?
Is er een afgesloten fietsenstalling?
Hoe bereik ik het hotel per openbaar vervoer?
Kan ik een cadeaubon kopen?
Hoe kan ik iemand verrassen?
Zijn huisdieren welkom?
Kan ik mijn reservering nog annuleren?
Welke annuleringsvoorwaarden worden gehanteerd?
Hoe ziet het privacy statement eruit?


Tot hoe laat kan ik inchecken?
Wij zijn er dagelijks tot 15.00 uur voor uw incheck. Graag stemmen wij de tijd op voorhand met u af wanneer u later aankomt. 

Is er een restaurant?
Kruller werkt als Ontbijthotel en Vergaderlocatie. Voor vergadergroepen verzorgen wij uiteraard alle maaltijden. Wij hebben echter geen regulier geopend restaurant. Wij tippen u uiteraard de leukste restaurants in onze omgeving zoals Boerderij De Waldhoorn, Restaurant Cepes, Eetcafe De Driester en De Weverlodge.

Zijn er koffie en thee faciliteiten en een koelkast op de kamer?
Alle kamers beschikken over een Nespresso en waterkoker. Er is geen koelkast aanwezig op de kamers.

Is er een lift?
Helaas beschikken onze accommodaties niet over een lift. De eerste Veluwse klim maakt u dan ook bij ons. Uiteraard helpen wij u graag met de bagage.

Kan ik fietsen huren?
Er zijn volop fietsen te huur bij onze sportieve collega's Geerts Tweewielers en De Veluwe Specialist. Zij voorzien u graag via een online reservering van een reguliere fiets of Ebike, maar ook mountainbikes en bakfietsen behoren tot de mogelijkheden. Als u in ons hotel overnacht, krijgt u van ons een kaart met de fietsknooppunten.

Is er een afgesloten fietsenstalling?
Wij hebben een overdekte fietsenstalling aan de achterzijde van het hotel, niet afgesloten, wel uit het zicht.

Hoe bereik ik het hotel per openbaar vervoer?
Ons hotel is bereikbaar via treinstation Ede-Wageningen en treinstation Arnhem Centraal. Vanuit daar kunt u per bus naar halte Otterlo Centrum en dan vindt u ons hotel na 100 meter in de Dorpsstraat. Vanuit Ede-Wageningen kunt u bus 108 richting Apeldoorn nemen en vanuit Arnhem Centraal bus 105 richting Barneveld.

Kan ik een cadeaubon kopen?
Dat kan zeker! Graag vernemen wij wat u cadeau wenst te geven, de ontvanger, de gulle gever en het factuuradres. Tot slot ontvangen wij graag het adres waar wij de cadeaubon naar toe mogen sturen.

Hoe kan ik iemand verrassen?
Alles is te regelen! Wat wij graag willen weten is het te besteden bedrag en waar u aan denkt. Om u een beetje op weg te helpen: een bos bloemen, fles wijn, huisgemaakte taart, picknickmand voor een dagje weg etc.

Zijn huisdieren welkom?
Huisdieren zijn bij ons van harte welkom. Wel vragen wij en vergoeding van 15.00 per huisdier per nacht.

Kan ik mijn reservering nog annuleren?
U kunt uw reservering ten alle tijden annuleren. Hoe korter de termijn voor dag van aankomst hoe hoger de kosten. De voorwaarden vindt u hier en onderstaand.

Welke annuleringsvoorwaarden worden gehanteerd?
Op deze overeenkomst zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Hierin zijn tevens de annulerings-, no-show- en (aan)betalingsvoorwaarden opgenomen. Wij werken met de volgende uitzonderingen:

Individuele kamers
Individuele kamers (met of zonder ontbijt):
• Annulering van de gehele reservering tot 2 dagen voor aankomst kosteloos.

Individuele kamers op basis van half pension:
• Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst kosteloos.
• Bij annulering 3 tot 7 dagen voor aankomst berekenen wij 50% van de reserveringswaarde.
• Bij annulering 3 dagen of minder berekenen wij 100% van de reserveringswaarde.

Particuliere groepen (vanaf 10 gasten)
• Annulering van de gehele groep tot 3 maanden voor aankomst kosteloos.
• Bij annulering meer dan 1 maand voor aankomst berekenen wij 35% van de reserveringswaarde
• Bij annulering meer dan 14 dagen voor aankomst berekenen wij 60% van de reserveringswaarde
• Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst berekenen wij 85% van de reserveringswaarde
• Bij annulering 7 dagen of minder voor aankomst berekenen wij 100% van de reserveringswaarde

Zakelijke groepen
Annulering van gehele bijeenkomst:
• Bij annulering meer dan 2 maanden voor aankomst berekenen wij 15% van de reserveringswaarde
• Bij annulering meer dan 1 maand voor aankomst berekenen wij 35% van de reserveringswaarde
• Bij annulering meer dan 14 dagen voor aankomst berekenen wij 60% van de reserveringswaarde
• Bij annulering meer dan 7 dagen voor aankomst berekenen wij 85% van de reserveringswaarde
• Bij annulering 7 dagen of minder voor aankomst berekenen wij 100% van de reserveringswaarde

Annulering van individuele deelnemers binnen een zakelijke groep
• Uiterlijk 1 week voor aanvang ontvangen wij het definitief aantal deelnemers per bijeenkomst welke bindend is voor de factuur.
• Annulering van individuele deelnemers (tot maximaal 10% van het totale aantal deelnemers) tot 1 week voor aankomst kosteloos, van 1 week tot 3 dagen voor aankomst belasten wij 35% door, 2 dagen of korter voor aankomst belasten wij 100% van het vergaderarrangement door.

Hoe ziet het privacy statement eruit?
U kunt het privacy statement van Hotel Kruller hier nalezen.