Wij zijn in WINTERSLAAP tot 26 januari


Ook wij kampen met grote uitdagingen met de huidige sluiting en steeds opvolgende wijzigingen vanuit RIVM, eventueel te verplaatsen reserveringen en de beschikbaarheid van ons team. Maar we laten ons niet gek maken en hebben inmiddels een beetje ervaring. Tot 26 januari zijn wij in winterslaap en daarna hopen wij u snel weer volop te mogen verwelkomen.

Wordt u telefonisch niet snel genoeg naar uw wens te woord gestaan? Mail ons of gebruik ons contactformulier. Wij doen ons uiterste best u zo snel en volledig mogelijk te beantwoorden.

Veelgestelde Vragen

Wij ontvangen veel vragen over of en hoe wij gasten mogen ontvangen en welke alle maatregelen we hiervoor allemaal genomen hebben. De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Mag Hotel Kruller open zijn?
Is er een mondkapjesplicht in Hotel Kruller?
Moet er 1.5 meter afstand worden gehouden?
Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Kan ik gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Is er een beperking in de groepsgrootte?
Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?

Mag Hotel Kruller open zijn?
Jazeker, en daar zijn wij heel blij mee. Wij vragen u bij ontvangst in ons Grand Cafe/ terras om een CoronaToegangsBewijs en vervolgens krijgt in het restaurant/ Grand Cafe een vaste zitplaats. Hiermee volgen wij de regels van het RIVM.

Is er een mondkapjesplicht in Hotel Kruller?
Ja, vanaf 28 november moet u een mondkapje op wanneer u zich verplaatst.

Moet er 1.5 meter afstand worden gehouden?
Ja, de 1.5 meter regel is van toepassing in de horeca. Wij hebben uiteraard in het restaurant/ Grand Cafe een ruime opstelling met de nodige afstand.

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Wij zijn niet ingericht op roomservice helaas. Uiteraard mag u de drankjes en maaltijden meenemen naar uw kamer, deze zijn tot 16.55 te bestellen ;-). Wij hebben extra lekkers, zowel zoet en hartig.

Kan ik gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Ja, u mag weer ontbijten in ons restaurant/ Grand Cafe. Wij serveren het ontbijt dagelijks tussen 7.30 en 10.00 uur in de vorm van een ontbijtbuffet.

Is er een beperking in de groepsgrootte?
Ja, deze heeft te maken met de 1.5m regel.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Ja, dat kan. Wij hanteren hierbij onze standaard annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Deze zijn hier terug te vinden. Heeft u via een reisagent of tussenpersoon gereserveerd, dan zult u ook via deze weg moeten annuleren.

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Wij hanteren hierbij onze standaard annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Deze zijn hier terug te vinden.

Versie 15 december 2021