Veilig Grand Café Hotel Kruller bezoeken

De nieuwe corona maatregelen treffen ons allen opnieuw. Dit heeft ons doen besluiten ons hotel en restaurant in ieder geval te sluiten tot 9 februari 2021. Wij bieden geen afhaalmogelijkheden in deze sluitingsperiode. Alvast een nachtje weg boeken voor de zomer? Boek rechtstreeks via onze website voor de laagste prijsgarantie!
Daar wij ook thuis nodig zijn bij onze kinderen, zijn wij telefonisch beperkt bereikbaar, maar spreek vooral onze voicemail in, mail ons of gebruik ons contactformulier.

Wij hopen je weer snel te treffen in 2021!
Met ons hele team missen wij jullie, ontzettend graag tot heel snel!

Veelgestelde Vragen

Wij ontvangen veel vragen over of en hoe wij gasten mogen ontvangen en welke alle maatregelen we hiervoor allemaal genomen hebben naar aanleiding van de persconferentie van 13 oktober jl. De meest gestelde vragen vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Mag Grand Café Hotel Kruller open zijn?
Mag het Grand Café geopend zijn en mag er alcohol worden geschonken?
Is er een mondkapjesplicht bij Grand Café Hotel Kruller?
Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Kan ik ontbijten bij Grand Café Hotel Kruller?
Kan ik gebruikmaken van het ontbijtbuffet in het hotel?
Kan ik dineren bij Grand Café Hotel Kruller?
Kan ik gebruikmaken van de toiletten in het Grand Café
Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Mag Grand Café Hotel Kruller open zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel open te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het hotel moeten gesloten zijn, ook voor onze logerende gasten. Wij bieden geen afhaalmogelijkheden. Uiteraard moet er aan de verdere regels worden voldaan van Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden.

Mag het Grand Café geopend zijn en mag er alcohol worden geschonken?
Nee het Grand Cafe mag tot en met 9 februari niet geopend zijn, ook niet voor logerende gasten.

Is er een mondkapjesplicht bij Grand Café Hotel Kruller?
De mondkapjesplicht geldt per 1 december in alle publieke binnenruimten, stationsgebouwen en luchthavens. Voorbeelden van publieke binnenruimten zijn winkels, musea, benzinestations, restaurants, cafés, hotels, afhaalzaken, theaters en concertzalen. Een mondkapje is niet verplicht als mensen een vaste zitplaats hebben. Concreet betekent dit dat in ons Grand Cafe het mondkapje af mag wanneer mensen aan tafel of in de zaal plaatsnemen. Wanneer vervolgens wordt opgestaan om naar het toilet of naar buiten te gaan, moet het mondkapje weer worden gedragen. Tot en met 19 januari zijn onze eet- en drinkgelegenheden echter gesloten. Een mondkapje moet de neus en mond volledig bedekken en het moet ontworpen zijn om de verspreiding van virussen tegen te gaan.

Is het mogelijk om gerechten en drankjes van de kaart te bestellen op mijn hotelkamer?
Wij zijn niet ingericht op roomservice noch op afhaal, helaas.

Kan ik ontbijten bij Grand Café Hotel Kruller?
Nee, helaas moeten onze eet- en drinkgelegenheden sluiten n.a.v. de berichtgeving op 14 december jl. Wij bieden helaas geen afhaalmogelijkheden noch roomservice.

Kan ik gebruikmaken van het gebruikelijke ontbijtbuffet in het hotel?
Nee, uit hygiënisch oogpunt is het niet verantwoord om het ontbijt in buffetvorm aan te bieden.

Ben ik welkom in Grand Café Hotel Kruller?
Wij hebben besloten ons hotel te sluiten tot tenminste 9 februari aanstaande. Onze eet- en drinkgelegenheden zijn gesloten.

Kan ik gebruikmaken van de toiletten in het Grand Café?
Wij vragen onze hotelgasten bij voorkeur gebruik te maken van het toilet op de hotelkamer. Voor ons team zijn de toiletten op de begane grond beschikbaar.

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen?
Ja, dat kan. Wij hanteren hierbij onze standaard annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Deze zijn hier terug te vinden.

Ik ben verkouden of hoest, kan ik dan op de dag van aankomst mijn boeking wijzigen?
Wij hanteren hierbij onze standaard annulerings- en wijzigingsvoorwaarden. Deze zijn hier terug te vinden.

Versie 21 januari 2020

Maatregelen voor onze gasten:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid en Koninklijke Horeca Nederland.
  • Het hotel is voorzien van informatie over COVID-19 wetgeving.
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakten, zoals deurklinken en drankkaarten met antibacteriële vloeistoffen.
  • Desinfecterende dispensers in openbare ruimtes.
  • Uiteraard blijven medewerkers, maar ook gasten, thuis bij (verkoudheids)klachten.

Maatregelen in het hotel en Grand Café

  • Gelieve met gepaste afstand te wachten bij de receptie bij het inchecken.
  • Gelieve te wachten tot een medewerker u uw tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand i.o..
  • Onze medewerkers overleggen met u.
  • Onze medewerkers overleggen wassen en desinfecteren veelvuldig hun handen.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.